Thursday, February 21, 2008

Ziua in care nu am zis thanks and kind regards.....


pentru necunoscatori, drumul de la Bucuresti la Craiova trece din greseala prin alta parte. am ratat dreapta, dar din fericirea am nimerit stanga. si stanga m-a dus prin dealuri si vai nemaistiute si nemaivazute. pe serpentine frumos ondulate, prin sate fara capat, cu vin si tsuica la porti, prin fum de fan ars, prin soare pe tample si sweet child of mine in urechi, prin orasele mici unde la radio se canta muzica crestina cu "sa alegem calea lui, sa alegem calea domnului", cu bisericutse si manastiri dintr-un lemn, cu periferii de orase mari unde stau si asteapta taximetristi amabili, dar si graoznic de insistenti si in final cu orasul acasa.

si ma intreb deja pe unde va trece drumul de la Craiova la Bucuresti.

Pese: Coitsule, data viitoare vei fi copilot!

1 comment:

nim năsturim said...

moama, abia astept! stiu si eu ca drumu al mai frumos e al necunoscut, al neumblat. te rog sa ma iei copilot si spre tara vrancei si arata-mi pe unde nu trece e85!